Godnatt!

Nu har jag suttit och chattat med becki i flera timmar! Det började med att vi diskuterade en födelsedagskalas (vaddåååå, vad heter det annars? -.-) jag ska ha med mina kompisar, och vi kom fram till att jag ska bjuda hem 14 pers från klassen till mig nån kväll i näst-nästa vecka, och så ska vi äta från pippi-tallrikar som Becki och jag ska köpa på BR leksaker. Sen började vi snacka om lite annat och kom in på en kille som Karin tror att jag gillar men i själva verket gillar jag bara hans tröja. Det var nämligen så att när min lillasyster såg att jag hade den tröjan och undrade vems det var, så sa mamma att det var min pojkväns tröja -.-'

Men nu är det dags att gå och lägga sig, även om det är sommarlov (ÄNTLIGEN) så får det vara nån måtta... det ordet stal jag från mamma. Är trots allt ganska trött, + att jag ska läsa! Mee like.

GODNATT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback