Det är för oss solen går upp

Nämen hej, nu ses vi igen! Tänkte bara meddela att jag har en sockerkick just nu för jag har nästan ätit ett helt paket SIA Knäck-glass! MUUUUUMS. Men jag känner för att sitta uppe hela natten och göra ingenting så förmodligen är det det som jag kommer göra. Just nu är jag glad, för mamma har tvättat tröjan jag ska ha på mig på lördag OCH jag har sovmorgon imorgon! :D Cornelia ska både hämta och lämna Melwin på dagis vilket innebär att jag kan sova ut och sen dra bort till Nova Lund och försöka hitta en present till lilla Karin! Det misslyckades tyvärr sist jag var där...

SÅ nu ska jag kolla runt lite på internet, blir kanske fler inlägg i natt ;) Annars: Godnatt! ♥

väldigt mörk och framförallt extremt sexig bild som jag nyss tog i webcamen! har inga lampor i detta rumet, så det enda som lyser upp är datorn.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback