Födelsedagskalas

Godmorgon! Tänkte egentligen lägga upp ett inlägg till igår, men efter att jag hade lagt upp det första och kollat facebook en stund tvingade mamma med mig till Coop Forum för att handla till min födelsedagsfest som är idag. Släktfest alltså. Vi ska bjuda på grillat (tror jag? vädret är ganska fint) och sen ska jag göra en muuumsig efterätt! Senare ikväll ska jag åka iväg på camping med nästan hela min klass, för imorgon är det Klassens Dag och då ska vi umgås allihopa på Habo Ljungs camping och grilla, bada och spela brännboll och sånt. ska bli kalasnajs, förutom att jag både ska ta min 2:a gardasil-spruta och spänna tandställningen. 

Nu ska jag städa, baka, städa ännu mer, och skriva fler blogginlägg! Hare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback