godmorgon! ♥

Nämen godmorgon allihopa! :) Idag händer lite mer än de andra sommarlovsdagarna, nämligen att jag ska träffa en kompis! omg! Ska besöka Linnea vid 12-tiden och stanna där ett par timmar, och sen ta med min lillebror hem med bussen. Linnea och jag ska plugga till mitt teoriprov som är IMORGON!! Herregud, jag börjar nästan bli nervös... Men idag ska jag pluggapluggaplugga så klarar jag det imorgon och får köra moppe sen! Wiiiie!

Ser ut att bli en fin dag idag dessutom, det är rätt mycket sol (och massa vind -.-') och radiopratarna imorse sa att det skulle hålla i sig hela dagen! :D Första soliga sommarlovsdagen! Hoppas det håller i sig till imorgon också, för då ska jag till Karin ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback