SOMMARLOV!

Har haft den hittills bästa skolavslutningsdagen i mitt liv idag! Det kanske inte var den bästa man kan tänka sig, men alla andra har varit typ direkt hem efter skolan och göra inget? Idag hände lite mer än så kan jag säga.. ^^

Först åkte jag till skolan en timma för tidigt för att öva på en låt som jag, Becki, Erik och Linnea skulle spela. Sen hade vi avslutning, vi fick våra betyg och några arbeten och bla bla bla, och sen tog 6 av tjejerna i klassen bussen in till Malmö för att äta och bowla. Vi åt på Entré och sen bowlade vi i två timmar på Big Bowl. På banan bredvid oss var det ett stort gäng killar i vår ålder, så Karin sa till mig att peka ut den snyggaste av dem så skulle hon ordna en dejt. Dock blev detta aldrig av, men jag ska inte klaga... ;) Efteråt drog alla utom Linnea hem till Rebecka där vi chillade lite, åt middag, chips och godis, spelade kubb och sånt. Sen skulle vi spela brännboll men inga andra ville va med och jag var tvungen att åka hem.

Men det har varit en sjukt najs dag, verkligen något som borde göras om! Tack alla tjejer som var med! ♥

Bara för att det är sommarlov och jag inte behöver sätta min fot på skolan på 10 veckor blir det en supervacker bild på en cool blomma som jag fottade förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback