städning av köket ftw!

Tänkte precis att jag inte skulle skriva något inlägg, fast sen kom jag på att jag inte har uppdaterat idag så då fick jag göra det ändå ;)

Om cirka en timme ska vi få gäster, så därför har jag städat köket idag! Eller ja, halva köket. Nästan hela diskbänken har jag dammat och skrubbat, tömt och fyllt diskmaskinen, diskat allt som inte fick plats, slängt gamla mjölkpaket och ketchupflaskor och flyttat runt kokböcker och köksmaskiner!

Egentligen behövde jag & cornelia bara röja undan och dammsuga lite, men sen fick jag ett sånt ryck som jag får ibland och bara, hääär ska det städas ordentligt! Och mamma tyckte det blev jättefint! ^____^

s u d d i g a b i l d e r




Såhär fint blev köket! :) Fråga inte vad det är för någon vit liten ruta nere till vänster på den första bilden för det vet jag inte, och jag vet heller inte varför vi har en Bag in Box i köket...



Asså jag måste ju passa på att skryta om mitt bokstöd som jag gjorde i träslöjden i sexan eller något? Hahah FAN va coolt det är... Det står i alla fall i köket bland kokböckerna, har ingen aning om hur det hamnade där. Hade det på mitt rum ett tag, sen gav jag det till min lillebror men han ville nog inte ha det verkar det som x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback