Städning på g!

Åååh gud vad skönt med sommarlov! Känns dock inte riktigt sommar än, avslutningen igår var inte ett dugg sommrig. Det var mycket mer sommar på avslutningarna på låg- och mellanstadiet. Man sjöng massa sommarlåtar och det stod "Glad sommar" på whiteboarden till exempel. Nu var det lixom, hej och välkomna nu är det avslutning vissa ska sjunga lite sen är det slut, så gick vi till våra klassrum, fick våra betyg och gick hem. Ungefär. Jag är i alla fall nöjd med betygen, har höjt mig i några ämnen! :)

Idag gick jag upp klockan ett, fett skönt att få ligga i sängen och göra ingenting hur länge man vill. Jag gick upp och åt några mackor, sen gjorde min lillasyster fruktsallad med ananas, jordgubbar och apelsin, fast jag åt utan ananas för det tycker jag inte om. Det var i alla fall suuuupergott! :D Idag ska jag städa mitt rum, möblera om ifall jag hinner och måla mina naglar rosa. 


Kommentarer
» Rebecca

Nu har jag dragit vinnaren av dagens blogg, gå in och kika om det var du som vann! :)

2011-06-15 // 15:25:53
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
» M E R E I

- jätteskönt :)!

2011-06-15 // 15:35:05
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback