Student, igen!

Tjeeena! Studenten igår var sådär, först blev vi upphämtade av studentens storasyster som körde oss hem till dem. Sen upptäckte jag till min förskräckelse att vår skolsyster var där hahah. Det blev smörgåstårta till middag vilket jag inte gillar så jag fick mackor, och sen somnade jag framför Simpsons med mina syskon. Ikväll ska jag ju på en student till så jag hoppas den blir lite roligare. Där kommer ju i alla fall en kompis att vara! (Karin: Marie och Getosten och dom ska vara där! :SSS)

Nu käkar jag [kladd]kaka och är social med min lilebror, och snart ska jag väl börja fixa mig till ikväll. Ska vara där typ halv fem och så ska jag sova över (det är hos min kompis, hennes storebror tar studenten) så jag måste packa väska också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback