19.59

Hejhej bloggen! För en stund sen kom jag hem från dagens moppekurs. Tar ju intensivkurs denna helgen, och på torsdag är det teoriprov och sen har jag mitt körkort! Om jag klarar det då, men det är klart att jag gör! ;) Nu ska jag chilla lite, blev fett trött efter kursen. Resan dit tog 1,5 timme, sen var jag där i 8 timmar varav en lunchtimma på pizzerian. Imorgon är det inte lika lång dag, och enligt den ena läraren ska vi "gasa på som fan" väldigt mycket imorgon... En liten kul grej var att två från min prallellklass dök upp helt randomly på samma kurs ;) Men nu ska jag snart käka supergod middag, muuuums! sen ska jag visa vad jag köpte på min shoppingrunda igår

cool bild på mig, min kusin och hennes kompis.
Rüben, Felixx & Marchus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback