11.22

Godmorgon! Idag är det också grått och blåsigt ute, FETT NAJS! ... Kan det inte bara bli sol någon gång? -.- Jag lovar att när vi har börjat skolan så är det sol och varmt varenda dag, så himla bortslösat. Fast en bra sak är att pappa inte kan tvinga mig att gå ut om jag känner för att se på tv, för vädret suger ju? Förra sommaren var det ganska fint väder, men jag ville ändå se på tv, och då tvingade pappa ut mig...

Under morgonen har jag suttit och försökt få ihop den där bloggdesignen som jag snackade om igår. Det var från början en gratisdesign som jag hittade på bloggdesign.nu som jag har ändrat om i. Tänkte mig en hyfsat somrig design, men vad blev det? Vitt, grått och blått = vintrigt... Det är i alla fall lite rosa här och där så jag tror att jag ska ändra det ljusblåa till rosa istället så blir det lite somrigare ;) Om ni vill kolla så finns den här

nu blir det att äta lite frukost [som inte existerar] vi har ingen mat hemma! D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback