Studentfest idag!

Kom hem från skolan för ett tag sen och sitter och äter chips nu. Om en stund ska jag byta om och fixa mig, för jag ska på student senare. Det är min kusin Philip som tar studenten, yaaaaay. Imorgon blir det en studentfest till, nämligen Linneas storebrors.

Ooooh, idag var sista "riktiga" skoldagen för detta läsåret! :D Idag har vi suddat & lämnat tillbaka böcker, kollat på en urtråkig fransk film (En lantbutik i Provence eller nåt sånt... se den i n t e !) och haft betygssnack. Och så hade vi bild, vi hade en fem minuters lång diskussion med vikarien om hurvida vi hade städat förra veckan eller inte, och sen fick vi sluta. Najjjs ;)

Bloggar mer imorgon, puussen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback