01.09

När jag är ledig 3 dagar i rad vänder jag upp&ner på dygnet, men inte på hela sportlovet? Okej kanske inte upp och ner, jag kommer inte kunna sova speciellt länge, kanske till nio oom jag har tur. Men imorgon ska jag lana ju och tydligen är det förbjudet att sova överhuvudtaget då. Men det ska bli kul, och jag kommer vara trött i skolan på tisdag.. :o I alla fall så ska jag sova alldeles strax tror jag. Eller åtminstone lägga mig i sängen och läsa. Har en jättebra bok mehehehe. Den heter Sex veckor (den är INTE pervers som vissa vill tro? ;s) och är skriven av Kate Cann, en av mina favoritförfattare :) När jag har läst ut den kan jag skriva en recension ;)

aja nu är mina chips och min juice slut, så nu är det väl dags att sova... natti! ♥

herregud vilken häftig godnattbild jag har hittat! på google alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback