10.24

Oj, såg att Karin skrev ett inlägg igår :D Najsnajs! Själv var jag inte med på earth hour eftersom jag var på stranden med mitt landhockeylag. HAHA, stranden... det låter som att det är sommar men det är det verkligen inte! Visst, det kanske ser somrigt ut men det var kallt som f*n på stranden igårkväll. Jag och Linnea kom dit runt 18 med hamburgare och vi grillade dem direkt. Sen satt vi på bänkar runt elden och snackade och lyssnade på musik (med filtar, det var kallt ju!) tills kanske halv nio? Då var det typ kolsvart och kallt, så vi gick hem till Christoffer. Fast alla bara stack och elden brann fortfarande! xD så jag och 2 till stannade kvar och försökte släcka elden fast det gick inte så bra... vi hade inget vatten (förutom havet, och ingen ville gå dit. vi var mörkrädda) men till sist släckte vi elden iaf. Sen cyklade vi iväg och fick hoppas på att vi hittade men det gjorde vi (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback