17.03

Guten tag! tyskasnillet
Idag har varit en bra dag! Gillar onsdagar ^^ Gillar egentligen alla skoldagar hyfsat förutom tisdagar... (fan... kom nyss på att jag måste baka tills imorgon) Men torsdagar är absolut bäst! :D Aja, idag ska jag plugga till matteprovet som är imorgon och kanske skriva på min pro-novell som handlar om emigrationen till Amerika. Har världens idé så det kommer nog bli bra. Ska i alla fall baka en kaka idag... Får se hur det går, glömde nämligen be mamma köpa ingredienser igår! Kakan ska ätas på franskan imorgon. Men det gör inte så mycket om jag inte har bakat eftersom Linnea också ska göra det! (y)
Sååå, nu ska jag göra annat. Kanske slänger upp ett inlägg sen, puussi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback