21.11

Asså ja, man är lite dålig på att uppdatera, så det är tur att jag har Karin! Dock gillar jag inte hennes inlägg... Vadå frågestund om mig?! ......... Aja, hon kan få hålla i en frågestund och jag ska inte lägga mig i. Men allvarligt talat... dom bilderna?! Dom är ju superfuula!! aja sånt får jag väl leva med om jag låter karin blogga här...

Idag hade jag konfa istället för på torsdag eftersom jag o min grupp skulle träffa den andra gruppen som vi ska på läger med på fredag-söndag. Den gruppen består av 14 killar som jag inte känner, känns superskoj. Dessutom kan dom inte hålla käften. Men antar att det kommer bli rätt kul ändå, jag Linnea och Isabelle ska sova i ett eget hus ;)

Nu ska jag kolla bloglovin och sen sova, för har SJUKT ont i huvet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback