22.18

Pluggar fortfarande ... :o Pluggade direkt när jag kom hem och åkte sen till kofan :) Vi kollade på filmen "De 10 budorden" eller nåt, och så gjorde vi sånna konfa-armband. Vi fick även ett armband där det stod W. W. J. D. (antar att det betyder What would Jesus do) Kan lägga upp bild imorgon! Fick en balong med mig hem med ansikte som liknar Herr Morris från "Brandy & Herr Morris". Jättesöt, lägger upp bild på den också imorgon :)

Imorgon har jag engelska prov.. man fick skjuta upp det till tisdag om man ville men whateva, jag gör det imorgon så äre gjort :) Har också värsta inlämningen imorgon ^^ Men den e typ klar. mvg here i come (y)


Morris är kaninen.


Kommentarer
» anniepannii ♥

Sv; om det hade varit så lätt! ;) men jag hittade problemet sen, glömt betala räkningen ouuuups! 8a)

2011-03-04 // 20:45:00
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback