Bevis på min glömskhet

Idag när jag skulle hem från skolan satte jag mig på skolbussen som vanligt, och hade en trevlig konversation ned mina vänner Sofie, Jennie och Johan. Sen när jag åkt en bit tänkte jag FAN, det var ju jag soms kulle hämta Melwin!! :o Så jag fick dissa mina vänner och be om att bli avsläppt. Då tog jag bussen bort till skolan, bad mamma ringa dagis och säga att jag blev sen och sen fick jag skjuts av Melwins dagisfröken tillbaka. Eller ja, till centrum där jag köpte godis som jag redan har ätit upp :$
Snart ska jag i alla fall äta middag och jag ska antagligen räkna matte idag också. Ligger före för en gångs skull :D
Aja, inget mer att skriva om nu. Puss ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback