Chill dag imorgon! B-)

Ååååh, har värsta chilldagen imorgon! :D Hahahaaa ;) Ska till ungdomsmottagningen med klassen på morgonen och eftersom bussen går vid nio så slipper vi engelskan på morgonen, wohoo :D Tar bussen härifrån fem över nio, och vi kommer tillbaka till skolan vid 1 och då har jag NO typ i 50 min, och sen slutar jag igen :) Kände att jag behövde skryta lite... (a)
Idag har jag i alla fall haft en ganska seg dag, vet inte varför men den var sjukt seg i alla fall. På bilden förra veckan fick vi reda på att vi skulle måla surrealistiska bilder och jag har seriöst ingen aning om vad jag ska måla... som tur var slapp vi måla idag ;)





Två exempel på surrealistiska bilder. Den översta är målad av Salvador Dali och den andra vet jag inte..
Surrealistisk bild innebär att det är något overkligt med bilden, den kan vara helt normal förutom EN enda liten sak, som undre bilden. Eller så är allt helt random, som översta bilden. Googla "surrealistisk bild" eller "Salvador Dali" så får du se exempel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback