Felicia tipsar: Miss Dior Chérie

Bara jag som tycker denna flaskan är grymt söt? :D Med rosetten och så alltså. Dessutom är min flaska pytteliten, bara 5 ml, alltså typ 3 cm hög :3 I alla fall, förutom utseendet så luktan den väldigt gott! Den luktar typ sommar, blandat med något annat. Om ni hade förväntat er att jag skulle skriva exakt vilka dofter den innehåller, som Linda Hallberg brukar göra så nej, för sånt kan inte jag... Men men. Om du letar efter en parfym rekommenderar jag att du går och luktar på denna!

Min flaska kommer från en sånt här presentförpackning som pappa köpte till mig på flyget en gång! Alla är 5 ml och kommer från Dior. Mina personliga favoriter är den i mitten; Dior J'adore, och den ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback