Karin & träning

Nu har jag kommit hem från Karin och en träning. Karin och jag bakade kärleksmums....... Gott tänker ni då men gissa vad som hände? HAHA.. vi glömde hälla i smöret i smeten, och vi kom på det när kakan var i ugnen! Så vi tog ut den (det va fortf bara smet) hällde på smöret och blandade. Kakan blev ändå bra ;)
Sen va de träning.. vi spelade en match mot killarna och VANN! Vi har typ aldrig gjort det innan vilket innebär att vi har blivit bättre än dom, och det betyder också att vi (antagligen) är bättre än Valhalla och Partille och kommer kötta på SM på lördag... :D
Så nu ska jag göra nåt annat ^^, See ya

såhär ser mitt rum ut efter att jag möblerat om det... (karin är du nöjd nu?) Blev lite sena bilder, men (a)


Kommentarer
» marina

sv: har precis rört ihop smet till kladdkaka :)

2011-03-13 // 15:32:17
URL: http://marinapalme.blogg.se/
» Karin

Jag är inte nöjd. Vad hände med engångs tandborsten? ._. <3

2011-03-13 // 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback