Panik!

Precis som Karin skrev innan idag hade jag lite panik över mitt SO-arbete som ska vara inlämnat imorgon. Blev i alla fall typ klar med det. Eller ja, det är klart. Men jag har lite ångest för jag har skrivit 1,5 sida och Karin har skrivit 10? Och det ska handla om industriella revolutionen vilket är det tråkigaste jag nånsin läst om (förutom biologi,fysik,kemi men dom är så högt upp på den listan att dom inte räknas). Men aja, läraren får vara nöjd för jag har faktiskt skrivit om alla punkter man skulle (kanske lite kortfattat men whateva?) och lite till!

Hoppas ni gillar Karins randominlägg som kommer lite då och då... Om ni inte gillar dom kan jag be henne skärpa till sig! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback