20.34

Nu har jag äntligen hittat min klänning till konfirmationen! :D
Köpte den på Bik Bok för 399,- bild kommer någon annan dag, orkade inte fotta idag.. ;)

Idag var i alla fall en kul dag på dagis.. Vi hade gympa i stora gympasalen och jag, Linnea och Frans höll i det. Vi delade in dem tjejer för sig och killar för sig och så gjorde ena gruppen hinderbana och den andra lekte en lek. Tjejerna var jättesnälla när de skulle leka "Under hökens vingar kom" men killarna var lite såhär "ääh, nu vill jag nog vara hök" och "nej, nu vill jag inte vara hök längre" och bara bytte runt hela tiden.. och sen blev vissa skit ledsna när de blev tagna. Och det konstigaste av allt: Alla drog ner/upp sina byxor och visade kalsongerna för mig och Linnea? ;O



oj vilken bra bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback