Because I'm leaving on monday morning

Tänkte precis skriva: Förlåååt för att jag inte har bloggat på flera dagar!! Eftersom när jag loggade in på bloggen fanns det inga händelser om senaste inlägg osv, som det inte brukar när jag inte varit inne på flera dagar. Men sen kommer jag ihåg att jag bloggade igår? Aja...

Imorgon ska jag i alla fall till Göteborg och spela utomhusturnering och gå på liseberg! Ska bli kalas najs, förutom att jag ska åka hemifrån kvart över fem imorgon... Bussen går 6.00 imorgonbitti, YAY. Anyway, det är värt det. Ska se om Karin kan blogga i helgen! Nu måste jag packa, fast är snart klar ;)

Så nästa inlägg blir antagligen på söndag eller måndag!
Hare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback