Dag 02 - Min första kärlek

Känns som jag har skrivit om detta innan, men tydligen inte.

Om man räknar ända tillbaks till man var barn och "kär" i alla populära killar, så var jag också det haha. Tänker inte nämna några namn, för det blir sjukt pinsamt för mig när Karin läser detta...

Vi kan kalla killen för X. Vi gick i samma klass i 6:års och då vet jag inte riktigt men jag var väl "kär" i honom. Sjukt gulligt ändå om man tänker efter, för jag skrev små lappar till honom där det stod "puss". HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH... förlåt... Nej Karin, jag tänker fortfarande inte nämna några namn!!

Idag gillar jag honom inte speciellt mycket och har inte gjort det på hur länge som helst egentligen. Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback