Det sötaste som finns.

Igår när jag var i mammas affär såg jag en ny Schleich-figur:

Kittens
bild från schleich-s.com

Katterna är sötare i verkligheten, men allvarligt, jag blev KÄR i den! (Om ni skulle få för er att gå in på BR/någon annan butik som säljer Schleich, KOLLA EFTER DENNA, för den är verkligen söt!) Hahah så jag önskade mig den i konfirmationspresent av Cornelia. Sen kom jag på att jag hellre ville ha riktiga kattungar men det fick jag inte för mamma. "Vi har redan en katt ju" Jamen han är så stor, inte lika gullig som en kattunge. Men jag får nöja mig med bilder :') Erkänn att kattungar är det sötaste som finns? :D

Google


Min katt när han var liten :')

NAAAAAWW :''')
Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback