Everything is never as it seems

Guuud, jag älskar att vi har prao! Att praoa på dagis är verkligen chill. Istället för att gå i skolan med sina gamla kompisar 8-15 och lära sig en massa saker får man leka med små barn på dagis från 9-14. Mee liiike! Det enda jag, Linnea och Frans gjorde igår och idag var att rita, pyssla och leka. Idag gick vi ut och lekte, och dom har sånna här cyklar med ståplats där bak så vi skjutsade runt en massa barn på dom. DOM ÄR SÅ SÖTA :')
Okey, till någonting annat..

Idag lagade jag värsta gourmémiddagen. Eftersom vi beställde Linas Matkasse denna veckan så fick vi mat och recept hemskickade. "Laga maträtt E i början av veckan", maträtt E = stekt torsk med citron- och dillsås (typ, inte vanlig sås) och potatis och sånna ppjoqeribgea.... (=italienska bacon-liknande saker) och sparris.

Trodde inte att jag skulle gilla det, brukar inte gilla torsk. Men det var skitgott! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback