It started out as a feeling

Nämen hallå! Sitter och lyssnar på musik för tillfället men ska snart måla naglarna, eftersom jag ska konfirmeras imorgon. Grejen är bara den att jag inte hittar nagellacket jag vill använda -.- Sjukt taskigt men så är det. Och jag ska ha det och inget annat, är beredd på att länsa mitt rum om det skulle behövas. Ska också prova min klänning tillsammans med nersläppt hår, kofta, örhänge och skor som jag ska ha imorgon. Har lixom inte testat allt tillsammans än, tänk om det inte matchar? Hah. Har också massa andra dilemman, som t ex om jag ska tvätta håret nu ikväll eller imorgon bitti, och ifall jag ska locka eller platta håret? Men det ska vi nog lösa.

regina spektor - the call

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback