Today I don't feel like doing anything

Hejsan svejsan!
Kände för en häftig hälsningsfras idag, thaha. Idag är det onsdag och skolan var faktiskt ganska chill! Vi hade svenska, musik, religion, matte (som jag slapp för jag ville hellre göra engelska!), idrott och biologi. Linnea och jag höll i idrottslektionen och då hade vi såklart landhockey. Det gick faktiskt väligt bra, alla klarade det och gjorde som vi sa, och vår lärare tyckte också att det var bra.

Men nu ska jag se om jag ska fixa lite på min svenskauppsats eller om jag ska vänta med det till imorgon..?
ooooooohh by the way, imorgon ska jag klippa mig, och vi ska dessutom till synagogan i malmö med klassen. ! COOLT

Hare!♥

Min fina katt :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback