Göteborgs cup 2011

Jag har ju varit i Göteborg och spelat en landhockeycup utomhus, så jag tänkte berätta lite om helgen :)

I lördags åkte vi hemifrån lite efter fem för att åka upp till Göteborg med Swebus. Det var Bjärred (tjejer, mitt lag), och Nayan (killar) från Lund. Vi blandade två randomlag och döpte det ena till Bjärred (som jag hamnade i) och det andra till Nayan. Mitt lag var helt obesegrade av sammanlagt 7 lag i U16-serien, fast sen vi förlorade finalen på straffar. Men vi fick silver och dom k a x i g a Göteborgskillarna som vann blev ju glada om man säger så. Fast vi hade redan vunnit över dem med 2-0 så egentligen var guldet vårt, precis som förra året ;)

Vi var också på Liseberg i lördags kväll. Vi var där i 2-3 timmar så vi hann inte åka så mycket, men ändå nästan allt jag ville åka. Suuper najs, fast vi blev jätteblöta i vattenkarusellerna.

Det var jättefint väder hela lördagen - solen strålade. MEN, alla brände sig. Och på söndagen var det världens pissväder, regnade till och från hela dagen! Fast som tur var spelade vi aldrig i regnet.


en bild från helgen.
hahah ser ni han (svartklädd) i mitten ungefär som hoppar jämfota över en ljusblå?
sjukt fett att jag fick det på bild, jag fottade bara helt random ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback