Joggingtur

Här sitter jag och äter anzac-kakorna från igår :D Dom är helt sjukt goda... om ni har brist på något att baka, och gillar kokos, så är det absolut ett tips! Här hittar du receptet. Nej, jag har inte alls nästan ätit upp alla kakorna...
Snart ska jag ut och jogga eftersom jag va tvungen att hoppa joggingen tillsammans med laget igår. Ska bli rätt najs tror jag, vädret är bäst! Sen blire middag som Cornelia lagar och sen ska jag tillbaka till skolan för föräldrakväll... yey...

Bloggar kanske mer sen, annars hörs vi imorgon :)
KARIN: Det finns en bild där det står "/Karin" som du ska ha i slutet av dina inlägg. Den finns bland bilderna som jag redan har laddat upp på bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback